Isnin, 8 Mei 2017

Masalah Jerawat Resdung Makin Pulih Dalam 2 Minggu Sahaja

Biar betul?!!

2 minggu je dah dapat kesan baik pada muka. Eh resdung ni makan dalam tau.

Haaa ni la respon yang afzan dapat bila kawan afzan berkongsi cerita tentang muka adik kawan beliau makin elok setelah amalkan Set Resdung Shaklee.

.
.
.
.

"Saya tanya bagi pihak adik lelaki saya. Sebab dia resdung dan naik jerawat teruk. Umur adik 18 tahun. Daripada form 4 lagi naik jerawat tu. Dah pantang dah sebab yang perasan kalau makan ayam, memang akan naik jerawat..."

3 minggu lepas Kak Jaja didatangi seorang gadis yang bertanyakan tentang Set Resdung bagi pihak adik lelakinya.

Dan tadi lepas Kak Jaja mesej untuk sesi follow up, alhamdulillah dapat POSITIVE FEEDBACK! Tak sangka baru 2 MINGGU SAHAJA jerawat resdung makin susut! Sangat berbeza keadaan wajahnya sebelum dan selepas konsisten dengan Set Resdung.




Kak Jaja sendiri yang teruja dan happy sesangat! Alhamdulillah, thummallhamdulillah.

-Hajar, Melaka



CEPAT BERTINDAK!
Khas untuk anda yang mengalami masalah yang sama, jangan biarkan masalah resdung anda menjadi-jadi hingga memudaratkan kesihatan dan kecantikan anda!

Pilihan di tangan anda. Samada ingin pulih dari simptom-simptom sahaja ataupun pulih dari punca.




ALFALFA COMPLEX - ramuan yang kaya dengan sumber klorofil berfungsi membantu mengurangkan tahap keradangan penyakit resdung (sinuisitis).

B COMPLEX - apabila resdung menyerang, vitamin B bertindak menjadi penstabil hormon dan penenang semulajadi bagi mengurangkan kesakitan di bahagian muka serta memulihara selaput lendir agar kekal sihat dan membantu penghasilan antibodi.

VITAMIN C - bertindak sebagai antioksida yang unggul dalam meningkatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang ketika menghadapi serangan penyakit serta memastikan proses pemulihan metabolisme badan berfungsi dengan baik dan sempurna.


Nak mencuba supplemen seperti adik kawan afzan? Boleh klik button esell ni ya. Dan kemudian boleh klik link wasap untuk dapatkan consultation cara makan juga jadual pemakanan harian.








Salam Cantik dan Mesra


afzan noor
Owner of AFZAN TOUCH BEAUTY 


www.wasap.my/60195225782


afzan6r@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan