Isnin, 8 Mei 2017

Rahsia Kulit Cantik Dengan Bajet Yang Sangat Berbaloi dan Selamat

Aktiviti malam minggu yang sangat best!! Tak perlu pergi mana-mana pun, hujung jari je dah ada orang baik hati berkongsi tips bagaimana nak dapatkan Kulit Cantik tau.







Cerita Sabtu lepas, Beautician Syakilla buat public sharing di group telegram havoc betul. Semua berebut tanya bila tengok transformasi beliau dari kulit muka yang kusam, tak bermaya ke gebu, cerah dan makin berseri-seri. Nampak jelas, tak payah pakai spek pun... kulit muka beliau makin sihat. Tak perlu mekap tebal ah terserlah keayuanmu... ececewaaahhh haaa gitu.

Muka lepas balik kerja pun maintain je uolls gojes. Nak tengok tak?

Taraaaa







Beza kan?... Afzan tengok pun tak percaya tau tapi bila Beautician Killa berkongsi apa yang telah beliau amalkan, haaa baru afzan la afzan rasa macam kena simbah air dari tidur yang lena hehe. Patut la muka ku belum berseri-seri kan.


Beautician Killa beritahu ada banyak faktor yang menyebabkan kulit kita ni tidak sihat.



FAKTOR UTAMA PENYEBAB KULIT TIDAK SIHAT


1. Toksin Berlebihan
2. Badan Kurang Berpeluh
3. Tabiat makan yang mengandungi MSG yang tinggi
4. Kurang Minum Air
5. Memilih Set Penjagaan Kulit yang TIDAK SESUAI
6. Tidak mengambil vitamin harian yang CUKUP



Tengok point PERTAMA tu. Toksin ni sangat bahaya. Orang sihat pun tak terlepas dengan masalah toksin ni tau.

Jadi untuk masalah toksin ni, penyelesaian dia hanyalah dengan DETOX.

Detox yang semulajadinya adalah dengan melakukan aktiviti yang mengeluarkan peluh sekurang-kurangnya 1 jam sehari.

Tapi bagaimana kalau kita ni jenis yang kerja sampai lewat malam? Yang ada asma pula, macam mana?

Jangan risau... Ini perkara mudah je.

Anda boleh buat air Detox. Campur air dengan buah-buahan seperti lemon, apple, strawberi, daun pudina & limau nipis. Biarkan semalaman dalam peti sejuk dan minum pada keesokan harinya. Mudah je kan.

Tapi kan, berapa kos kita nak beli buah-buahan tu? Berapa harga 1 biji lemon? Kos apple pula, sehari dah berapa? Adakah berbaloi?



"Katakan la 1 biji lemon = RM1.70
1 biji Apple = RM1.60

Total sebulan = RM99 

Kalau 3 bulan? RM297 waaaaa BEAUTY IS PRICEY kan"




Kalau jadi student, mahu menung dulu nak berdetox. Masa kulit Killa kusam ni beliau masih student. So beliau tak putus asa dan buat carian di google.

Akhirnya beliau jumpa SET TERBAIK untuk masalah kulit muka beliau.

Beliau bermula dengan DETOX, kemudian memilih SET PENJAGAAN WAJAH yang semulajadi & mengamalkan juga VITAMIN NUTRISI untuk kesihatan berpanjangan bagi kulit beliau.

Kos detox beliau sehari tak sampai RM1.50 pun. Jeng jeng jeng... Beliau DETOX badan guna apakah?

Rahsia mahu dibongkarkan. Killa hanya amalkan Alfalfa & Herblax sahaja untuk detox selama 3 bulan. Detox ini nak pastikan toksin yang berada di usus kecil dan besar dinyahkan bagi memudahkan penyerapan nutrisi dalam badan.





Bagi penjagaan wajah, Killa mempunyai kulit muka jenis kering. Jadinya beliau mengamalkan set Enfuselle Hydrating sejak awal 2016 sehingga la kini. Haish patut la muka makin flawless gitu.





Beliau juga mengamalkan vitamin untuk membekalkan nutrisi yang lengkap pada kulit beliau. Antara vitamin favourite Killa adalah Vitamin C, Vitamin E, Collagen Powder Shaklee & juga Cinch Shake.








Wow... dan triple wow lagi sebab semua yang Killa ambil adalah dari Set Kesihatan Shaklee. Kenapa ya?

Killa sangat yakin dengan keberkesanannya. Tambahan pula Shaklee mempunyai kajian sainstifik yang tersendiri dan makin kukuh lagi dengan adanya LANDMARK STUDY yang ternyata produk Shaklee adalah


 SEMULAJADI, SELAMAT dan BERKESAN

Anda nak jadi pengguna bijak seperti Beautician Killa? Produk yang selamat serta jimat. Dan paling best, Killa konsisten dengan set ini selama 6 bulan dan hasilnya kulit 1 badan cerah sekata. Bukan setakat di muka je tau. Seluruh badan ni. Suka kan suka. Terus kena pakai spek dah nak tengok Killa yang makin bersinar-sinar serinya.

Terbongkarnya rahsia ni... maka lepas ni makin ramai la cantik bak bidadari ya. Dekat nak puasa raya plak ni. Senang lagi la nak dapat efek gebabooom.


Nak mencuba supplemen seperti Beautician Killa? Boleh klik button esell ni ya. Dan kemudian boleh klik link wasap untuk dapatkan consultation cara makan juga jadual pemakanan harian.






Salam Cantik dan Mesra


afzan noor
Owner of AFZAN TOUCH BEAUTY 


www.wasap.my/60195225782


afzan6r@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan