Sabtu, 20 Ogos 2016

petua wajah dan minda menawan

Wajah berbentuk bujur sirih sememangnya menjadi idaman ramai wanita kerana ia dikatakan bentuk yang sempurna dan berupaya menyerlahkan lagi solekan si pemakai.  


wajah yang cantik idaman semua wanita


Namun cantik wajah sahaja tentu tidak memadai kerana apa yang didambakan bukanlah hanya raut wajah menawan bahkan minda yang tajam sekaligus melahirkan idea-idea bernas yang dapat menimbulkan keyakinan diri dan keserian wajah.


Untuk memiliki wajah dan minda menawan sememangnya ia memerlukan penjagaan dalaman yang baik. Sudah pasti ia bermula dengan keperluan bekalan nutrisi yang hebat. 


Selain penjagaan luaran, kulit muka juga perlukan rawatan dalaman. Kolagen merupakan protein penting untuk keperluan kulit dan tubuh yang perlu diambil untuk kekal awet muda.  


dalam 1 kotak Collagen Shaklee mengandungi 15 sachets


Selain kolagen, lecithin soya seharusnya diambil seiring kerana ia merupakan nutrisi istimewa untuk menguatkan minda, jantung serta untuk melahirkan tubuh yang sihat, segar, cantik dan langsing serta kekal awet muda.


dirumus daripada sumber semulajadi iaitu kacang soya


Jadi, pengambilan nutrisi yang baik seperti kolagen dan lecithin amat perlu sebagai petua awet muda di samping senaman secara teratur.  Amalkanlah gaya hidup sihat untuk kesihatan yang berpanjangan.



salam cantik & mesra

afzan noor
owner of AFZAN TOUCH BEAUTY SPA

019-5225 782

afzan6r@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan